Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3151
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакар, Оксана Ігорівна-
dc.date.accessioned2014-06-23T09:27:15Z-
dc.date.available2014-06-23T09:27:15Z-
dc.date.issued2014-06-23T09:27:15Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3151-
dc.descriptionВ роботі здійснено дослідження конкурентних переваг досліджуваного підприємства....юрозраховано рівень конкурентноспроможностіПАТ "ТерА",визначено конкурентні позиції підприємства,запропоновано комплекс маркетингових заходів з метою розробки та впровадження оптимальної стратегії росту підприємства на внутрішньому ринку.Впровадження запропонованої в роботі росту дозволить ПАТ "ТерА" зміцнити конкурентні позиції підприємства на внутрішньому ринку. В роботі розроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію плану розвитку підприємства.uk
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ МР Макар О.І. Розробка маркетингової стратегії росту фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ «ТерА»).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleАНОТАЦІЯ Макар О.І. Розробка маркетингової стратегії росту фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ «ТерА»).uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc339.13uk
Appears in Collections:8.03050701 — маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools