Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3151
Títol: АНОТАЦІЯ Макар О.І. Розробка маркетингової стратегії росту фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ «ТерА»).
Autor: Макар, Оксана Ігорівна
Data de publicació: 23-de -2014
Date of entry: 23-de -2014
Editorial: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 339.13
Paraules clau: 8.03050701
маркетинг
Resum: АНОТАЦІЯ МР Макар О.І. Розробка маркетингової стратегії росту фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ «ТерА»).
Descripció: В роботі здійснено дослідження конкурентних переваг досліджуваного підприємства....юрозраховано рівень конкурентноспроможностіПАТ "ТерА",визначено конкурентні позиції підприємства,запропоновано комплекс маркетингових заходів з метою розробки та впровадження оптимальної стратегії росту підприємства на внутрішньому ринку.Впровадження запропонованої в роботі росту дозволить ПАТ "ТерА" зміцнити конкурентні позиції підприємства на внутрішньому ринку. В роботі розроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію плану розвитку підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3151
Content type: Other
Apareix a les col·leccions:8.03050701 — маркетинг

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador