Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3151
Titre: АНОТАЦІЯ Макар О.І. Розробка маркетингової стратегії росту фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ «ТерА»).
Auteur(s): Макар, Оксана Ігорівна
Date de publication: 23-jui-2014
Date of entry: 23-jui-2014
Editeur: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 339.13
Mots-clés: 8.03050701
маркетинг
Résumé: АНОТАЦІЯ МР Макар О.І. Розробка маркетингової стратегії росту фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ «ТерА»).
Description: В роботі здійснено дослідження конкурентних переваг досліджуваного підприємства....юрозраховано рівень конкурентноспроможностіПАТ "ТерА",визначено конкурентні позиції підприємства,запропоновано комплекс маркетингових заходів з метою розробки та впровадження оптимальної стратегії росту підприємства на внутрішньому ринку.Впровадження запропонованої в роботі росту дозволить ПАТ "ТерА" зміцнити конкурентні позиції підприємства на внутрішньому ринку. В роботі розроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію плану розвитку підприємства.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3151
Content type: Other
Collection(s) :8.03050701 — маркетинг

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration