Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3151
Titel: АНОТАЦІЯ Макар О.І. Розробка маркетингової стратегії росту фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ «ТерА»).
Autor(en): Макар, Оксана Ігорівна
Erscheinungsdatum: 23-Jun-2014
Date of entry: 23-Jun-2014
Herausgeber: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 339.13
Stichwörter: 8.03050701
маркетинг
Zusammenfassung: АНОТАЦІЯ МР Макар О.І. Розробка маркетингової стратегії росту фірми на внутрішньому ринку (на прикладі ПАТ «ТерА»).
Beschreibung: В роботі здійснено дослідження конкурентних переваг досліджуваного підприємства....юрозраховано рівень конкурентноспроможностіПАТ "ТерА",визначено конкурентні позиції підприємства,запропоновано комплекс маркетингових заходів з метою розробки та впровадження оптимальної стратегії росту підприємства на внутрішньому ринку.Впровадження запропонованої в роботі росту дозволить ПАТ "ТерА" зміцнити конкурентні позиції підприємства на внутрішньому ринку. В роботі розроблено комплекс маркетингових заходів спрямований на реалізацію плану розвитку підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3151
Content type: Other
Enthalten in den Sammlungen:8.03050701 — маркетинг

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
АНОТАЦІЯ.doc23,5 kBMicrosoft WordÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

Administrationswerkzeuge