Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3120
Titel: Анотація МР Чемерис Ю. М.Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві(на прикладі "КТ - Україна")
Författare: Чемерис, Юлія Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Чемерис Ю. М. Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві(на прикладі "КТ - Україна") "8.03050701 -маркетинг"/Чемерис Ю.М ;Тернопільський національний технічний університит ім.Івана Пулюя.- Тернопіль:ТНТУ,2014р.- 142с.
Utgivningsdatum: 25-jun-2014
Date of entry: 15-jun-2014
Utgivare: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 338.23.31
Nyckelord: маркетинг
ринок
маркетингова стратегія
маркетингова політика
Sammanfattning: Досліждення КТ Україна в умовах маркетингової орієнтаціі підприємства.Здійснено аналіз маркетингового серидовища підприємства і виявлено тенденціі його розвитку.Проведено АВС -аналіз асортименту і потрфельний аналіз підприємства за допомогою матриць БКГ,МАК-Кінсі та Анософфа.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3120
Content type: Learning Object
Samling:8.03050701 — маркетинг

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
КТ Україна14 (1).Pdf1,91 MBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Administrationswerkzeuge