Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3120
Pealkiri: Анотація МР Чемерис Ю. М.Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві(на прикладі "КТ - Україна")
Autor: Чемерис, Юлія Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Чемерис Ю. М. Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві(на прикладі "КТ - Україна") "8.03050701 -маркетинг"/Чемерис Ю.М ;Тернопільський національний технічний університит ім.Івана Пулюя.- Тернопіль:ТНТУ,2014р.- 142с.
Ilmumisaasta: 25-juu-2014
Date of entry: 15-juu-2014
Kirjastaja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 338.23.31
Märksõnad: маркетинг
ринок
маркетингова стратегія
маркетингова політика
Kokkuvõte: Досліждення КТ Україна в умовах маркетингової орієнтаціі підприємства.Здійснено аналіз маркетингового серидовища підприємства і виявлено тенденціі його розвитку.Проведено АВС -аналіз асортименту і потрфельний аналіз підприємства за допомогою матриць БКГ,МАК-Кінсі та Анософфа.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3120
Content type: Learning Object
Asub kollektsiooni(de)s:8.03050701 — маркетинг

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
КТ Україна14 (1).Pdf1,91 MBAdobe PDFVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid