Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3120
Titre: Анотація МР Чемерис Ю. М.Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві(на прикладі "КТ - Україна")
Auteur(s): Чемерис, Юлія Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Чемерис Ю. М. Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві(на прикладі "КТ - Україна") "8.03050701 -маркетинг"/Чемерис Ю.М ;Тернопільський національний технічний університит ім.Івана Пулюя.- Тернопіль:ТНТУ,2014р.- 142с.
Date de publication: 25-jui-2014
Date of entry: 15-jui-2014
Editeur: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 338.23.31
Mots-clés: маркетинг
ринок
маркетингова стратегія
маркетингова політика
Résumé: Досліждення КТ Україна в умовах маркетингової орієнтаціі підприємства.Здійснено аналіз маркетингового серидовища підприємства і виявлено тенденціі його розвитку.Проведено АВС -аналіз асортименту і потрфельний аналіз підприємства за допомогою матриць БКГ,МАК-Кінсі та Анософфа.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3120
Content type: Learning Object
Collection(s) :8.03050701 — маркетинг

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
КТ Україна14 (1).Pdf1,91 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Ferramentas administrativas