Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3120
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorЧемерис, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-06-15T11:58:31Z-
dc.date.available2014-06-15T11:58:31Z-
dc.date.issued2014-06-25-
dc.identifier.citationЧемерис Ю. М. Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві(на прикладі "КТ - Україна") "8.03050701 -маркетинг"/Чемерис Ю.М ;Тернопільський національний технічний університит ім.Івана Пулюя.- Тернопіль:ТНТУ,2014р.- 142с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3120-
dc.description.abstractДосліждення КТ Україна в умовах маркетингової орієнтаціі підприємства.Здійснено аналіз маркетингового серидовища підприємства і виявлено тенденціі його розвитку.Проведено АВС -аналіз асортименту і потрфельний аналіз підприємства за допомогою матриць БКГ,МАК-Кінсі та Анософфа.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectмаркетингова політикаuk
dc.titleАнотація МР Чемерис Ю. М.Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві(на прикладі "КТ - Україна")uk
dc.typeLearning Objectuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc338.23.31uk
Ebben a gyűjteményben:8.03050701 — маркетинг

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
КТ Україна14 (1).Pdf1,91 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools