Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3120
Título : Анотація МР Чемерис Ю. М.Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві(на прикладі "КТ - Україна")
Autor : Чемерис, Юлія Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Чемерис Ю. М. Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві(на прикладі "КТ - Україна") "8.03050701 -маркетинг"/Чемерис Ю.М ;Тернопільський національний технічний університит ім.Івана Пулюя.- Тернопіль:ТНТУ,2014р.- 142с.
Fecha de publicación : 25-jun-2014
Date of entry: 15-jun-2014
Editorial : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 338.23.31
Palabras clave : маркетинг
ринок
маркетингова стратегія
маркетингова політика
Resumen : Досліждення КТ Україна в умовах маркетингової орієнтаціі підприємства.Здійснено аналіз маркетингового серидовища підприємства і виявлено тенденціі його розвитку.Проведено АВС -аналіз асортименту і потрфельний аналіз підприємства за допомогою матриць БКГ,МАК-Кінсі та Анософфа.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3120
Content type: Learning Object
Aparece en las colecciones: 8.03050701 — маркетинг

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
КТ Україна14 (1).Pdf1,91 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador