Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2177

Titulua: Концепція запровадження стратегій маркетингу як ефективного засобу управління розвитком біоенергетичних компаній
Egilea: Федорій, Софія
Bibliographic description (Ukraine): С.Федорій. Концептуальні запровадження стратегій маркетингу як ефективного засобу управління розвитком біоенергетичних компаній / С.Федорій // Галицький економічний вісник. — 2012. — №3(36). — с.156-161 - (маркетингово-інноваційні технології управління підприємствами )
Gordailuaren-data: 2012
Date of entry: 22-May-2013
Argitalpen: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Gako-hitzak: біоенергетика
альтернативні енергоносії
біопаливо
стратегія маркетингу
біоенергетична компанія
ринкові відносини
Laburpena: На основі аналізу основних базових принципів стратегій маркетингу визначено концептуальні положення стратегії маркетингової діяльності для запровадження на ринку виробництва біоенергетичної продукції.
Based on the analysis of the main principles of the strategic marketing conceptual thesis of the marketing strategy for bioenergetics commodity introduction in the market are defined.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2177
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Галицький економічний вісник, 2012, № 3 (36)



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.