Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2177

Заглавие: Концепція запровадження стратегій маркетингу як ефективного засобу управління розвитком біоенергетичних компаній
Автори: Федорій, Софія
Bibliographic description (Ukraine): С.Федорій. Концептуальні запровадження стратегій маркетингу як ефективного засобу управління розвитком біоенергетичних компаній / С.Федорій // Галицький економічний вісник. — 2012. — №3(36). — с.156-161 - (маркетингово-інноваційні технології управління підприємствами )
Дата на Публикуване: 2012
Date of entry: 22-Май-2013
Издател: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Ключови Думи: біоенергетика
альтернативні енергоносії
біопаливо
стратегія маркетингу
біоенергетична компанія
ринкові відносини
Резюме: На основі аналізу основних базових принципів стратегій маркетингу визначено концептуальні положення стратегії маркетингової діяльності для запровадження на ринку виробництва біоенергетичної продукції.
Based on the analysis of the main principles of the strategic marketing conceptual thesis of the marketing strategy for bioenergetics commodity introduction in the market are defined.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2177
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2012, № 3 (36)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.