Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2177

Títol: Концепція запровадження стратегій маркетингу як ефективного засобу управління розвитком біоенергетичних компаній
Autor: Федорій, Софія
Bibliographic description (Ukraine): С.Федорій. Концептуальні запровадження стратегій маркетингу як ефективного засобу управління розвитком біоенергетичних компаній / С.Федорій // Галицький економічний вісник. — 2012. — №3(36). — с.156-161 - (маркетингово-інноваційні технології управління підприємствами )
Data de publicació: 2012
Date of entry: 22-de -2013
Editorial: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Paraules clau: біоенергетика
альтернативні енергоносії
біопаливо
стратегія маркетингу
біоенергетична компанія
ринкові відносини
Resum: На основі аналізу основних базових принципів стратегій маркетингу визначено концептуальні положення стратегії маркетингової діяльності для запровадження на ринку виробництва біоенергетичної продукції.
Based on the analysis of the main principles of the strategic marketing conceptual thesis of the marketing strategy for bioenergetics commodity introduction in the market are defined.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2177
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Галицький економічний вісник, 2012, № 3 (36)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.