Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2177

Título : Концепція запровадження стратегій маркетингу як ефективного засобу управління розвитком біоенергетичних компаній
Autor : Федорій, Софія
Bibliographic description (Ukraine): С.Федорій. Концептуальні запровадження стратегій маркетингу як ефективного засобу управління розвитком біоенергетичних компаній / С.Федорій // Галицький економічний вісник. — 2012. — №3(36). — с.156-161 - (маркетингово-інноваційні технології управління підприємствами )
Fecha de publicación : 2012
Date of entry: 22-may-2013
Editorial : Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Palabras clave : біоенергетика
альтернативні енергоносії
біопаливо
стратегія маркетингу
біоенергетична компанія
ринкові відносини
Resumen : На основі аналізу основних базових принципів стратегій маркетингу визначено концептуальні положення стратегії маркетингової діяльності для запровадження на ринку виробництва біоенергетичної продукції.
Based on the analysis of the main principles of the strategic marketing conceptual thesis of the marketing strategy for bioenergetics commodity introduction in the market are defined.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2177
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Галицький економічний вісник, 2012, № 3 (36)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.