Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2177

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорій, Софія-
dc.date.accessioned2013-05-22T08:25:48Z-
dc.date.available2013-05-22T08:25:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationС.Федорій. Концептуальні запровадження стратегій маркетингу як ефективного засобу управління розвитком біоенергетичних компаній / С.Федорій // Галицький економічний вісник. — 2012. — №3(36). — с.156-161 - (маркетингово-інноваційні технології управління підприємствами )uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2177-
dc.description.abstractНа основі аналізу основних базових принципів стратегій маркетингу визначено концептуальні положення стратегії маркетингової діяльності для запровадження на ринку виробництва біоенергетичної продукції.uk
dc.description.abstractBased on the analysis of the main principles of the strategic marketing conceptual thesis of the marketing strategy for bioenergetics commodity introduction in the market are defined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectбіоенергетикаuk
dc.subjectальтернативні енергоносіїuk
dc.subjectбіопаливоuk
dc.subjectстратегія маркетингуuk
dc.subjectбіоенергетична компаніяuk
dc.subjectринкові відносиниuk
dc.titleКонцепція запровадження стратегій маркетингу як ефективного засобу управління розвитком біоенергетичних компанійuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc658uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2012, № 3 (36)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.