กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20588
ชื่อเรื่อง: Використання евристичних методів в оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності
ผู้แต่ง: Федорович, Роман Володимирович
Серединська, Віра Миколаївна
Загородна, Ольга Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Серединська В.М., Загородна О.М., Федорович Р.В. Використання евристичних методів в оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності/ Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу Випуск 9 Тернопіль 2002 с. 201-216.
Is part of: Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу, Випуск 9, 2002
Journal/Collection: Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу
วันที่เผยแพร่: 2001
Date of entry: 4-พฤษ-2017
Country (code): UA
Number of pages: 6
Page range: 201-216
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20588
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Наукові записки 2001 вип 9.docx10,73 MBMicrosoft Word XMLดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ