Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorЗагородна, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-05-04T12:35:43Z-
dc.date.available2017-05-04T12:35:43Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationСерединська В.М., Загородна О.М., Федорович Р.В. Використання евристичних методів в оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності/ Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу Випуск 9 Тернопіль 2002 с. 201-216.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20588-
dc.format.extent201-216-
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofНаукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу, Випуск 9, 2002-
dc.titleВикористання евристичних методів в оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
dc.format.pages6-
dc.citation.journalTitleНаукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу-
dc.coverage.countryUAuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукові записки 2001 вип 9.docx10,73 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора