Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20588
Titre: Використання евристичних методів в оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності
Auteur(s): Федорович, Роман Володимирович
Серединська, Віра Миколаївна
Загородна, Ольга Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Серединська В.М., Загородна О.М., Федорович Р.В. Використання евристичних методів в оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності/ Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу Випуск 9 Тернопіль 2002 с. 201-216.
Is part of: Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу, Випуск 9, 2002
Journal/Collection: Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу
Date de publication: 2001
Date of entry: 4-mai-2017
Country (code): UA
Number of pages: 6
Page range: 201-216
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20588
Content type: Article
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Наукові записки 2001 вип 9.docx10,73 MBMicrosoft Word XMLVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration