Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20588
Назва: Використання евристичних методів в оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності
Автори: Федорович, Роман Володимирович
Серединська, Віра Миколаївна
Загородна, Ольга Михайлівна
Бібліографічний опис: Серединська В.М., Загородна О.М., Федорович Р.В. Використання евристичних методів в оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності/ Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу Випуск 9 Тернопіль 2002 с. 201-216.
Є частиною видання: Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу, Випуск 9, 2002
Журнал/збірник: Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу
Дата публікації: 2001
Дата внесення: 4-тра-2017
Країна (код): UA
Кількість сторінок: 6
Діапазон сторінок: 201-216
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20588
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукові записки 2001 вип 9.docx10,73 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора