Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20588
Título : Використання евристичних методів в оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності
Autor : Федорович, Роман Володимирович
Серединська, Віра Миколаївна
Загородна, Ольга Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Серединська В.М., Загородна О.М., Федорович Р.В. Використання евристичних методів в оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності/ Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу Випуск 9 Тернопіль 2002 с. 201-216.
Is part of: Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу, Випуск 9, 2002
Journal/Collection: Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу
Fecha de publicación : 2001
Date of entry: 4-may-2017
Country (code): UA
Number of pages: 6
Page range: 201-216
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20588
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Наукові записки 2001 вип 9.docx10,73 MBMicrosoft Word XMLVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador