Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20588
Titulua: Використання евристичних методів в оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності
Egilea: Федорович, Роман Володимирович
Серединська, Віра Миколаївна
Загородна, Ольга Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Серединська В.М., Загородна О.М., Федорович Р.В. Використання евристичних методів в оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності/ Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу Випуск 9 Тернопіль 2002 с. 201-216.
Is part of: Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу, Випуск 9, 2002
Journal/Collection: Наукові записки Збірник праць кафедри економічного аналізу
Gordailuaren-data: 2001
Date of entry: 4-May-2017
Country (code): UA
Number of pages: 6
Page range: 201-216
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20588
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Наукові записки 2001 вип 9.docx10,73 MBMicrosoft Word XMLBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak