Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19101
Tytuł: Вдосконалення системи маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі супермаркету «Сільпо»)
Authors: Вінярчук, Наталя Вікторівна
Cytat: Вінярчук Н.В. Вдосконалення системи маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі супермаркету «Сільпо»): дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ Н.В. Вінярчук; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 110 с.
Data wydania: 20-lut-2017
Date of entry: 20-lut-2017
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль
Promotor: Оксентюк, Богдана Андріївна
Abstract: Проаналізовано проведення маркетингових досліджень на підприємстві «Сільпо». Досліджено основні підходи та складові процесу організації проведення маркетингових досліджень на підприємстві, розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингових досліджень супермаркету «Сільпо».
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19101
Typ zawartości: Thesis
Występuje w kolekcjach:8.03050701 — маркетинг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Автореферат.docxАвтореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації магістра33,02 kBMicrosoft Word XMLPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora