Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19101
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorВінярчук, Наталя Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-02-20T14:16:00Z-
dc.date.available2017-02-20T14:16:00Z-
dc.date.issued2017-02-20-
dc.identifier.citationВінярчук Н.В. Вдосконалення системи маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі супермаркету «Сільпо»): дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ Н.В. Вінярчук; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 110 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19101-
dc.description.abstractПроаналізовано проведення маркетингових досліджень на підприємстві «Сільпо». Досліджено основні підходи та складові процесу організації проведення маркетингових досліджень на підприємстві, розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингових досліджень супермаркету «Сільпо».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.titleВдосконалення системи маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі супермаркету «Сільпо»)uk
dc.typeThesisuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.coverage.countryUAuk
Koleksiyonlarda Görünür:8.03050701 — маркетинг

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Автореферат.docxАвтореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації магістра33,02 kBMicrosoft Word XMLGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları