Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19101
Título : Вдосконалення системи маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі супермаркету «Сільпо»)
Autor : Вінярчук, Наталя Вікторівна
Bibliographic description (Ukraine): Вінярчук Н.В. Вдосконалення системи маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі супермаркету «Сільпо»): дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ Н.В. Вінярчук; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 110 с.
Fecha de publicación : 20-feb-2017
Date of entry: 20-feb-2017
Editorial : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Оксентюк, Богдана Андріївна
Resumen : Проаналізовано проведення маркетингових досліджень на підприємстві «Сільпо». Досліджено основні підходи та складові процесу організації проведення маркетингових досліджень на підприємстві, розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингових досліджень супермаркету «Сільпо».
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19101
Content type: Thesis
Aparece en las colecciones: 8.03050701 — маркетинг

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Автореферат.docxАвтореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації магістра33,02 kBMicrosoft Word XMLVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador