Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19101
Název: Вдосконалення системи маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі супермаркету «Сільпо»)
Autoři: Вінярчук, Наталя Вікторівна
Bibliographic description (Ukraine): Вінярчук Н.В. Вдосконалення системи маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі супермаркету «Сільпо»): дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ Н.В. Вінярчук; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 110 с.
Datum vydání: 20-úno-2017
Date of entry: 20-úno-2017
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Оксентюк, Богдана Андріївна
Abstrakt: Проаналізовано проведення маркетингових досліджень на підприємстві «Сільпо». Досліджено основні підходи та складові процесу організації проведення маркетингових досліджень на підприємстві, розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингових досліджень супермаркету «Сільпо».
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19101
Content type: Thesis
Vyskytuje se v kolekcích:8.03050701 — маркетинг

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Автореферат.docxАвтореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації магістра33,02 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora