Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19101
Títol: Вдосконалення системи маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі супермаркету «Сільпо»)
Autor: Вінярчук, Наталя Вікторівна
Bibliographic description (Ukraine): Вінярчук Н.В. Вдосконалення системи маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі супермаркету «Сільпо»): дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ Н.В. Вінярчук; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 110 с.
Data de publicació: 20-de -2017
Date of entry: 20-de -2017
Editorial: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Оксентюк, Богдана Андріївна
Resum: Проаналізовано проведення маркетингових досліджень на підприємстві «Сільпо». Досліджено основні підходи та складові процесу організації проведення маркетингових досліджень на підприємстві, розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингових досліджень супермаркету «Сільпо».
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19101
Content type: Thesis
Apareix a les col·leccions:8.03050701 — маркетинг

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Автореферат.docxАвтореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації магістра33,02 kBMicrosoft Word XMLVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador