Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1260
Titel: Сучасні методи маркетингових досліджень промислового ринку
Modern methods of marketing research industrial market
Författare: Фалович, Володимир Андрійович
Falovych, Volodymyr
Bibliographic description (Ukraine): Володимир Фалович. Сучасні методи маркетингових досліджень промислового ринку / Володимир Фалович // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 126 – 127.
Utgivningsdatum: 18-maj-2011
Date of entry: 8-jun-2011
Utgivare: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.7
Nyckelord: маркетингові дослідження
marketing research
промисловий ринок
методи дослідження
industrial market research methods
Sammanfattning: Розглянуто особливості використання сучасних методів проведення маркетингових досліджень на ринку продукції промислового призначення
The features of modern methods of marketing research in the industrial market
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1260
Content type: Other
Samling:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Фалович В..pdf84,5 kBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!