Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1260
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorFalovych, Volodymyr-
dc.date.accessioned2011-06-08T12:51:32Z-
dc.date.available2011-06-08T12:51:32Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationВолодимир Фалович. Сучасні методи маркетингових досліджень промислового ринку / Володимир Фалович // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 126 – 127.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1260-
dc.description.abstractРозглянуто особливості використання сучасних методів проведення маркетингових досліджень на ринку продукції промислового призначенняuk
dc.description.abstractThe features of modern methods of marketing research in the industrial marketuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectпромисловий ринок-
dc.subjectметоди дослідження-
dc.subjectindustrial market research methods-
dc.titleСучасні методи маркетингових досліджень промислового ринкуuk
dc.titleModern methods of marketing research industrial market-
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc658.7uk
Aparece en las colecciones: Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Фалович В..pdf84,5 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.