Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorFalovych, Volodymyr-
dc.date.accessioned2011-06-08T12:51:32Z-
dc.date.available2011-06-08T12:51:32Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationВолодимир Фалович. Сучасні методи маркетингових досліджень промислового ринку / Володимир Фалович // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 126 – 127.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1260-
dc.description.abstractРозглянуто особливості використання сучасних методів проведення маркетингових досліджень на ринку продукції промислового призначенняuk
dc.description.abstractThe features of modern methods of marketing research in the industrial marketuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectпромисловий ринок-
dc.subjectметоди дослідження-
dc.subjectindustrial market research methods-
dc.titleСучасні методи маркетингових досліджень промислового ринкуuk
dc.titleModern methods of marketing research industrial market-
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc658.7uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фалович В..pdf84,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.