Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1260
Titre: Сучасні методи маркетингових досліджень промислового ринку
Modern methods of marketing research industrial market
Auteur(s): Фалович, Володимир Андрійович
Falovych, Volodymyr
Bibliographic description (Ukraine): Володимир Фалович. Сучасні методи маркетингових досліджень промислового ринку / Володимир Фалович // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 126 – 127.
Date de publication: 18-mai-2011
Date of entry: 8-jui-2011
Editeur: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.7
Mots-clés: маркетингові дослідження
marketing research
промисловий ринок
методи дослідження
industrial market research methods
Résumé: Розглянуто особливості використання сучасних методів проведення маркетингових досліджень на ринку продукції промислового призначення
The features of modern methods of marketing research in the industrial market
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1260
Content type: Other
Collection(s) :Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Фалович В..pdf84,5 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.