Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1260
Título: Сучасні методи маркетингових досліджень промислового ринку
Modern methods of marketing research industrial market
Authors: Фалович, Володимир Андрійович
Falovych, Volodymyr
Bibliographic description (Ukraine): Володимир Фалович. Сучасні методи маркетингових досліджень промислового ринку / Володимир Фалович // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 126 – 127.
Data de edición: 18-May-2011
Date of entry: 8-Jun-2011
Editor: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.7
Palabras chave: маркетингові дослідження
marketing research
промисловий ринок
методи дослідження
industrial market research methods
Resumo: Розглянуто особливості використання сучасних методів проведення маркетингових досліджень на ринку продукції промислового призначення
The features of modern methods of marketing research in the industrial market
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1260
Content type: Other
Aparece nas ColecciónsКонференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Фалович В..pdf84,5 kBAdobe PDFVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados