Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1260
Název: Сучасні методи маркетингових досліджень промислового ринку
Modern methods of marketing research industrial market
Autoři: Фалович, Володимир Андрійович
Falovych, Volodymyr
Bibliographic description (Ukraine): Володимир Фалович. Сучасні методи маркетингових досліджень промислового ринку / Володимир Фалович // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 126 – 127.
Datum vydání: 18-kvě-2011
Date of entry: 8-čer-2011
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.7
Klíčová slova: маркетингові дослідження
marketing research
промисловий ринок
методи дослідження
industrial market research methods
Abstrakt: Розглянуто особливості використання сучасних методів проведення маркетингових досліджень на ринку продукції промислового призначення
The features of modern methods of marketing research in the industrial market
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1260
Content type: Other
Vyskytuje se v kolekcích:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Фалович В..pdf84,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.