Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1260
Título : Сучасні методи маркетингових досліджень промислового ринку
Modern methods of marketing research industrial market
Autor : Фалович, Володимир Андрійович
Falovych, Volodymyr
Bibliographic description (Ukraine): Володимир Фалович. Сучасні методи маркетингових досліджень промислового ринку / Володимир Фалович // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 126 – 127.
Fecha de publicación : 18-may-2011
Date of entry: 8-jun-2011
Editorial : Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.7
Palabras clave : маркетингові дослідження
marketing research
промисловий ринок
методи дослідження
industrial market research methods
Resumen : Розглянуто особливості використання сучасних методів проведення маркетингових досліджень на ринку продукції промислового призначення
The features of modern methods of marketing research in the industrial market
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1260
Content type: Other
Aparece en las colecciones: Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Фалович В..pdf84,5 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.