Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1216
Titel: Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Författare: Нагорняк, Галина
Nagorniak, Galina
Bibliographic description (Ukraine): Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Utgivningsdatum: 18-maj-2011
Date of entry: 7-jun-2011
Utgivare: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Nyckelord: iнновації, маркетинг інновацій, конкурентоспроможність підприємства, маркетингова служба, попит на інновації, конкурентоспроможність інноваційного продукту
innovation, marketing innovation, competitiveness, marketing services, the demand for innovation, competitiveness of product innovation
Sammanfattning: Розглянуто заходи стимулювання попиту на інноваційну продукцію як важливу функцію маркетингових служб підприємства та умови забезпечення конкурентоспроможності підприємства в інноваційному аспекті
The measures to stimulate demand for innovative products as an important function of marketing services companies and the conditions of competitiveness in innovation
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1216
Content type: Other
Samling:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Нагорняк Гал..pdf84,54 kBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!