Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1216
Título: Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Autor: Нагорняк, Галина
Nagorniak, Galina
Bibliographic description (Ukraine): Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Data: 18-Mai-2011
Date of entry: 7-Jun-2011
Editora: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Palavras-chave: iнновації, маркетинг інновацій, конкурентоспроможність підприємства, маркетингова служба, попит на інновації, конкурентоспроможність інноваційного продукту
innovation, marketing innovation, competitiveness, marketing services, the demand for innovation, competitiveness of product innovation
Resumo: Розглянуто заходи стимулювання попиту на інноваційну продукцію як важливу функцію маркетингових служб підприємства та умови забезпечення конкурентоспроможності підприємства в інноваційному аспекті
The measures to stimulate demand for innovative products as an important function of marketing services companies and the conditions of competitiveness in innovation
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1216
Content type: Other
Aparece nas colecções:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Нагорняк Гал..pdf84,54 kBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.