Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1216
Tytuł: Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Authors: Нагорняк, Галина
Nagorniak, Galina
Cytat: Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Data wydania: 18-maj-2011
Date of entry: 7-cze-2011
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Słowa kluczowe: iнновації, маркетинг інновацій, конкурентоспроможність підприємства, маркетингова служба, попит на інновації, конкурентоспроможність інноваційного продукту
innovation, marketing innovation, competitiveness, marketing services, the demand for innovation, competitiveness of product innovation
Abstract: Розглянуто заходи стимулювання попиту на інноваційну продукцію як важливу функцію маркетингових служб підприємства та умови забезпечення конкурентоспроможності підприємства в інноваційному аспекті
The measures to stimulate demand for innovative products as an important function of marketing services companies and the conditions of competitiveness in innovation
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1216
Typ zawartości: Other
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Нагорняк Гал..pdf84,54 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi