このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1216
タイトル: Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємства
著者: Нагорняк, Галина
Nagorniak, Galina
Bibliographic description (Ukraine): Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємства
発行日: 18-5月-2011
Date of entry: 7-6月-2011
出版者: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
キーワード: iнновації, маркетинг інновацій, конкурентоспроможність підприємства, маркетингова служба, попит на інновації, конкурентоспроможність інноваційного продукту
innovation, marketing innovation, competitiveness, marketing services, the demand for innovation, competitiveness of product innovation
抄録: Розглянуто заходи стимулювання попиту на інноваційну продукцію як важливу функцію маркетингових служб підприємства та умови забезпечення конкурентоспроможності підприємства в інноваційному аспекті
The measures to stimulate demand for innovative products as an important function of marketing services companies and the conditions of competitiveness in innovation
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1216
Content type: Other
出現コレクション:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Нагорняк Гал..pdf84,54 kBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。