Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1216
Fullstendig metadatavisning
DC FeltVerdiSpråk
dc.contributor.authorНагорняк, Галина-
dc.contributor.authorNagorniak, Galina-
dc.date.accessioned2011-06-07T12:06:24Z-
dc.date.available2011-06-07T12:06:24Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationМаркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1216-
dc.description.abstractРозглянуто заходи стимулювання попиту на інноваційну продукцію як важливу функцію маркетингових служб підприємства та умови забезпечення конкурентоспроможності підприємства в інноваційному аспектіuk
dc.description.abstractThe measures to stimulate demand for innovative products as an important function of marketing services companies and the conditions of competitiveness in innovationuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectiнновації, маркетинг інновацій, конкурентоспроможність підприємства, маркетингова служба, попит на інновації, конкурентоспроможність інноваційного продуктуuk
dc.subjectinnovation, marketing innovation, competitiveness, marketing services, the demand for innovation, competitiveness of product innovationuk
dc.titleМаркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc658uk
Vises i samlingene:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
Нагорняк Гал..pdf84,54 kBAdobe PDFVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright