Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1216
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorНагорняк, Галина-
dc.contributor.authorNagorniak, Galina-
dc.date.accessioned2011-06-07T12:06:24Z-
dc.date.available2011-06-07T12:06:24Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationМаркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1216-
dc.description.abstractРозглянуто заходи стимулювання попиту на інноваційну продукцію як важливу функцію маркетингових служб підприємства та умови забезпечення конкурентоспроможності підприємства в інноваційному аспектіuk
dc.description.abstractThe measures to stimulate demand for innovative products as an important function of marketing services companies and the conditions of competitiveness in innovationuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectiнновації, маркетинг інновацій, конкурентоспроможність підприємства, маркетингова служба, попит на інновації, конкурентоспроможність інноваційного продуктуuk
dc.subjectinnovation, marketing innovation, competitiveness, marketing services, the demand for innovation, competitiveness of product innovationuk
dc.titleМаркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc658uk
Aparece en las colecciones: Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Нагорняк Гал..pdf84,54 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.