Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1216
Titulua: Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Egilea: Нагорняк, Галина
Nagorniak, Galina
Bibliographic description (Ukraine): Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Gordailuaren-data: 18-May-2011
Date of entry: 7-Jun-2011
Argitalpen: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Gako-hitzak: iнновації, маркетинг інновацій, конкурентоспроможність підприємства, маркетингова служба, попит на інновації, конкурентоспроможність інноваційного продукту
innovation, marketing innovation, competitiveness, marketing services, the demand for innovation, competitiveness of product innovation
Laburpena: Розглянуто заходи стимулювання попиту на інноваційну продукцію як важливу функцію маркетингових служб підприємства та умови забезпечення конкурентоспроможності підприємства в інноваційному аспекті
The measures to stimulate demand for innovative products as an important function of marketing services companies and the conditions of competitiveness in innovation
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1216
Content type: Other
Bildumetan azaltzen da:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Нагорняк Гал..pdf84,54 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.