Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1216
Başlık: Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Yazarlar: Нагорняк, Галина
Nagorniak, Galina
Bibliographic description (Ukraine): Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Yayın Tarihi: 18-May-2011
Date of entry: 7-Haz-2011
Yayıncı: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Anahtar kelimeler: iнновації, маркетинг інновацій, конкурентоспроможність підприємства, маркетингова служба, попит на інновації, конкурентоспроможність інноваційного продукту
innovation, marketing innovation, competitiveness, marketing services, the demand for innovation, competitiveness of product innovation
Özet: Розглянуто заходи стимулювання попиту на інноваційну продукцію як важливу функцію маркетингових служб підприємства та умови забезпечення конкурентоспроможності підприємства в інноваційному аспекті
The measures to stimulate demand for innovative products as an important function of marketing services companies and the conditions of competitiveness in innovation
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1216
Content type: Other
Koleksiyonlarda Görünür:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Нагорняк Гал..pdf84,54 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.