Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1203
Titel: Формування іміджу банківських організацій
Författare: Дейнега, Інна
Deynega, Inna
Дейнега, Олександр
Deynega, Olexandr
Bibliographic description (Ukraine): Інна Дейнега. Формування іміджу банківських організацій / Інна Дейнега, Олександр Дейнега // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 92 – 94.
Utgivningsdatum: 18-maj-2011
Date of entry: 7-jun-2011
Utgivare: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Nyckelord: банк, імідж, репутація, бренд
bank, image, reputation, brand
Sammanfattning: Конкретизовано зміст понять «імідж» і «репутація» банку. Описано фактори впливу на імідж банківської організації та її репутацію. Ідентифіковано основні складові бренду банку
Concretized the meaning "image" and "reputation" of the bank. We describe the factors influencing the image of the banking organization and its reputation. Identified the main components of the bank brand
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1203
Content type: Other
Samling:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Дейнега І., Дейнега О..pdf97,42 kBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!