Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1203
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorДейнега, Інна-
dc.contributor.authorDeynega, Inna-
dc.contributor.authorДейнега, Олександр-
dc.contributor.authorDeynega, Olexandr-
dc.date.accessioned2011-06-07T11:30:57Z-
dc.date.available2011-06-07T11:30:57Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationІнна Дейнега. Формування іміджу банківських організацій / Інна Дейнега, Олександр Дейнега // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 92 – 94.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1203-
dc.description.abstractКонкретизовано зміст понять «імідж» і «репутація» банку. Описано фактори впливу на імідж банківської організації та її репутацію. Ідентифіковано основні складові бренду банкуuk
dc.description.abstractConcretized the meaning "image" and "reputation" of the bank. We describe the factors influencing the image of the banking organization and its reputation. Identified the main components of the bank branduk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectбанк, імідж, репутація, брендuk
dc.subjectbank, image, reputation, branduk
dc.titleФормування іміджу банківських організаційuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.138uk
Ebben a gyűjteményben:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Дейнега І., Дейнега О..pdf97,42 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!