Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1203
Titulua: Формування іміджу банківських організацій
Egilea: Дейнега, Інна
Deynega, Inna
Дейнега, Олександр
Deynega, Olexandr
Bibliographic description (Ukraine): Інна Дейнега. Формування іміджу банківських організацій / Інна Дейнега, Олександр Дейнега // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 92 – 94.
Gordailuaren-data: 18-May-2011
Date of entry: 7-Jun-2011
Argitalpen: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Gako-hitzak: банк, імідж, репутація, бренд
bank, image, reputation, brand
Laburpena: Конкретизовано зміст понять «імідж» і «репутація» банку. Описано фактори впливу на імідж банківської організації та її репутацію. Ідентифіковано основні складові бренду банку
Concretized the meaning "image" and "reputation" of the bank. We describe the factors influencing the image of the banking organization and its reputation. Identified the main components of the bank brand
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1203
Content type: Other
Bildumetan azaltzen da:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Дейнега І., Дейнега О..pdf97,42 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.