Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1203
Título: Формування іміджу банківських організацій
Autor: Дейнега, Інна
Deynega, Inna
Дейнега, Олександр
Deynega, Olexandr
Bibliographic description (Ukraine): Інна Дейнега. Формування іміджу банківських організацій / Інна Дейнега, Олександр Дейнега // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 92 – 94.
Data: 18-Mai-2011
Date of entry: 7-Jun-2011
Editora: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Palavras-chave: банк, імідж, репутація, бренд
bank, image, reputation, brand
Resumo: Конкретизовано зміст понять «імідж» і «репутація» банку. Описано фактори впливу на імідж банківської організації та її репутацію. Ідентифіковано основні складові бренду банку
Concretized the meaning "image" and "reputation" of the bank. We describe the factors influencing the image of the banking organization and its reputation. Identified the main components of the bank brand
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1203
Content type: Other
Aparece nas colecções:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Дейнега І., Дейнега О..pdf97,42 kBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.