Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1203
タイトル: Формування іміджу банківських організацій
著者: Дейнега, Інна
Deynega, Inna
Дейнега, Олександр
Deynega, Olexandr
Bibliographic description (Ukraine): Інна Дейнега. Формування іміджу банківських організацій / Інна Дейнега, Олександр Дейнега // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 92 – 94.
発行日: 18-5月-2011
Date of entry: 7-6月-2011
出版者: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
キーワード: банк, імідж, репутація, бренд
bank, image, reputation, brand
抄録: Конкретизовано зміст понять «імідж» і «репутація» банку. Описано фактори впливу на імідж банківської організації та її репутацію. Ідентифіковано основні складові бренду банку
Concretized the meaning "image" and "reputation" of the bank. We describe the factors influencing the image of the banking organization and its reputation. Identified the main components of the bank brand
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1203
Content type: Other
出現コレクション:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Дейнега І., Дейнега О..pdf97,42 kBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。