Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1203
Título : Формування іміджу банківських організацій
Autor : Дейнега, Інна
Deynega, Inna
Дейнега, Олександр
Deynega, Olexandr
Bibliographic description (Ukraine): Інна Дейнега. Формування іміджу банківських організацій / Інна Дейнега, Олександр Дейнега // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 92 – 94.
Fecha de publicación : 18-may-2011
Date of entry: 7-jun-2011
Editorial : Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Palabras clave : банк, імідж, репутація, бренд
bank, image, reputation, brand
Resumen : Конкретизовано зміст понять «імідж» і «репутація» банку. Описано фактори впливу на імідж банківської організації та її репутацію. Ідентифіковано основні складові бренду банку
Concretized the meaning "image" and "reputation" of the bank. We describe the factors influencing the image of the banking organization and its reputation. Identified the main components of the bank brand
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1203
Content type: Other
Aparece en las colecciones: Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Дейнега І., Дейнега О..pdf97,42 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.