Naviga per Soggetto бренд

vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o inserisci le iniziali:  
Mostrati i risultati da 1 a 10 di 26
TipologiaData di edizioneDate of entryTitoloAutore/i
Article23-giu-202029-set-2020Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територійПеть, Ірина; Олійник, Ігор; Тертиця, Олександр; Pet, Iryna; Oliinyk, Ihor; Tertytsia, Oleksandr
Article201312-dic-2014Брендинг вищого навчального закладуСеменюк, Світлана; Semeniuk, Svitlana
Proceedings Bookapr-202513-giu-2025Брендинг: актуальні тенденції та ключові виклики сучасностіЛуциків, Іванна Василівна
Article201025-mar-2011Використання логотипів та слоганів у рекламі для підвищення ефективності просування товарів автомобілебудівної галузіЄременко, Ірена Валеріївна
Bachelor Thesisgiu-202421-giu-2024Вплив іміджу на формування конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Реберня в Тернополі»)Куцик, Тетяна Олегівна; Kutsyk, Tetiana
Article22-feb-20227-set-2022Глокальні товарні стратегії ТНК у системі менеджменту міжнародного бізнесуГоловань, Ольга Олексіївна; Олійник, Олександр Миколайович; Маркова, Світлана Вікторівна; Сухарева, Катерина Володимирівна; Holovan, Olha; Oliynyk, Oleksandr; Markova, Svitlana; Sukhareva, Kateryna
Master Thesis31-dic-20191-mar-2020Дослідження особливостей теоретико-методичних та практич-них аспектів розробки та впровадження корпоративного бренду для аутсорсингових ІТ-підприємствАнтонюк, Дмитро Олегович; Antoniuk, Dmytro
Article21-feb-20233-mag-2023Дослідження суті бренд-менеджменту в системі маркетингового управління підприємствомДанилюк, А.; Danylyuk, A.
Article20113-giu-2011Етапи розроблення стратегії брендингуГевко, Ольга Борисівна
Article19-dic-202327-gen-2024Концепція формування та розвитку бренду роботодавця в Україні під час війниЗавідна, Людмила Дмитрівна; Миколайчук, Ірина Павлівна; Zavidna, Liudmyla; Mykolaichuk, Iryna