Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45328
Başlık: Вплив іміджу на формування конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Реберня в Тернополі»)
Diğer Başlıklar: Image impact on the restaurant business facility competitiveness development (restaurant “Rebernya in Ternopil” as a case study)
Yazarlar: Куцик, Тетяна Олегівна
Kutsyk, Tetiana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Куцик Т. О. Вплив іміджу на формування конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Реберня в Тернополі») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. О. М. Владимир. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 80 с.
Yayın Tarihi: Haz-2024
Submitted date: Haz-2024
Date of entry: 21-Haz-2024
Yayıncı: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Владимир, Ольга Михайлівана
Vladymyr, Olha
Anahtar kelimeler: імідж
ресторанний бізнес
мережеве господарство
конкурентоспроможність
стратегічний розвиток
волонтерство
репутація
бренд
image
restaurant business
chain business enterprises
competitiveness
strategic development
volunteering
reputation
brand
Page range: 1-80
Özet: Куцик Т. О. Вплив іміджу на формування конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Реберня в Тернополі») Кваліфікаційна робота бакалавра (80 с., 18 рис., 4 табл., 76 літ. джерел) за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Дана бакалаврська робота присвячена розгляду особливостей впливу іміджу на формування конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства. У процесі дослідження розглянуто теоретичні аспекти дослідження взаємозв’язку між іміджем та конкурентоспроможністю підприємства. У роботі досліджено особливості діяльності ресторану «Реберня в Тернополі». З метою оптимізації впливу іміджу на формування конкурентоспроможності ресторану «Реберня в Тернополі» запропоновано застосовувати алгоритм формування позитивного іміджу ресторану, а також запропоновано удосконалити іміджеву концепцію даного закладу. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблем впливу іміджу на формування конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства шляхом впровадження запропонованих рекомендацій у роботу ресторану «Реберня в Тернополі».
Kutsyk T. O. Image impact on the restaurant business facility competitiveness development (restaurant «Rebernya in Ternopil» as a case study). Qualification work of a bachelor (80 p., 18 fig., 4 tab., 76 lit.) on a specialty 241 «Hotel and restaurant business». – Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2024. This bachelor's thesis is devoted to the consideration of the features of the image impact on the formation of the competitiveness of the restaurant business facility. During the research, the theoretical aspects of the study of mutual dependence between the image and the competitiveness of the enterprise were considered. The peculiarities of the activities of the restaurant «Rebernya in Ternopil» are investigated in this bachelor’s thesis. It is proposed to apply the algorithm of forming a positive image of the restaurant for optimize the image impact on the formation of the competitiveness of the restaurant «Rebernya in Ternopil», as well as proposed to improve the image concept of this institution. The practical significance of the work. The results of the conducted research create a basis for further research and practical solution to the problems of the image impact on the formation of the competitiveness of the restaurant business by implementing the proposed recommendations in the work of the restaurant «Rebernya in Ternopil».
Content: ВСТУП...6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ ІМІДЖЕМ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА...10 1.1. Економічна сутність, основні складові та особливості формування іміджу підприємства ...10 1.2. Конкурентоспроможність як запорука успішного розвитку підприємства ресторанного господарства...18 1.3. Особливості формування конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства на засадах позитивного іміджу...23 Висновки до розділу 1...26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ІМІДЖУ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕСТОРАНУ «РЕБЕРНЯ В ТЕРНОПОЛІ»…28 2.1. Загальна характеристика ресторану «Реберня в Тернополі»…28 2.2. Особливості формування іміджу ресторану «Реберня в Тернополі» та його влив на конкурентоспроможність закладу …32 2.3. Аналіз основних показників діяльності ресторану «Реберня в Тернополі» …44 Висновки до розділу 2… 50 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ІМІДЖУ НА ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕСТОРАНУ «РЕБЕРНЯ В ТЕРНОПОЛІ»…52 3.1. Способи оптимізації процесу формування позитивного іміджу та конкурентоспроможності ресторану «Реберня в Тернополі» ... 52 3.2. Напрями удосконалення іміджевої концепції ресторану «Реберня в Тернополі» … 55 Висновки до розділу 3...58 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 59 4.1. Основи охорони праці в галузі ...59 4.2. Засади безпеки життєдіяльності на підприємстві...64 Висновки до розділу 4...68 ВИСНОВКИ ...69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ...72 ДОДАТКИ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45328
Copyright owner: © Куцик Т.О., 2024
References (Ukraine): 1. Ілляшенко С.М., Колодка А.В. Імідж організації як економічна категорія: сутність, зміст, основні етапи формування. Прометей. 2001. №3. URL: https://core.ac.uk/reader/324249870
2. Руденко В.П. Основи готельної справи. Київ: Центр учбової літератури, 2011. 368 с.
3. Robinson E.J. Communication and Public Relations. Columbus, Ohio, Merril, 1966.
4. Семенчук Т.Б., Басараб Н.А. Формування іміджу підприємства. Економіка і суспільство. 2016. Вип. 7. С.473-477.
5. Химич І. Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури. Економіка та держава. 2009. № 9. С. 59–61.
6. Діденко Є. О., Строцюк Ю.В. Сутність та значення позитивного іміджу для підприємства. URL: http://archive.nbuv.gov.ua/ portal/natural/VNULP/Ekonomika/2010_684/51.pdf.
7. Діденко Є. О., Лавринець М. С. Імідж підприємства як один з факторів його конкурентоспроможності. Geopolitical processes in the world today : Collection of scientific articles. «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education. Vienna, Austria, 2016. P. 23-27.
8. Владимир О. Бізнес-культура сфери міжнародного туризму та готельно ресторанної справи. Феномен культури постглобалізму: зб. мат. І Міжнар. наук.-практ. конф., м. Маріуполь, 2020, Том 1, С. 39-43
9. Андрушків Б. М., Малюта Л. Я., Островська Г. Й. та ін. Готельно ресторанна справа. Навчально-методичне видання. Книга 1. Тернопіль : ФОП Паляниця В. А., 2018. 268 с.
10. Владимир О. Чесний бізнес в Україні: необхідна об’єктивність та передумови введення. Вісник Тернопільського національного економічного університету. Тернопіль: ТНЕУ, 2014. № 1. С. 71-80.
11. Vladymyr O. Influence of the Ukrainian refugees on the development of hotel and restaurant business in the countries of Central and Eastern Europe. Collection of Papers New Economy, 2023. Vol 1. P. 64-74.
12. Джі Б. Імідж фірми: планування, формування, просування. 2000. 224 с.
13. Артьомова Д. І. Чинники, що впливають на імідж підприємства. URL: http://intkonf.org/artomova-d-i-chinniki-scho-vplivayut-na-imidzh pidpriemstva/.
14. Топольницька Т.Б. Формування іміджу підприємства на зовнішніх ринках. Світова економіка та міжнародні відносини. Інтелект ХХІ. 2018. № 2. С.39-42. URL: http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2018/2018_2/7.pdf
15. Завадський Й.С., Осовська Т.В., Юшкевич О.О. Економічний словник. Київ : Кондор, 2006. 356 с.
16. Нагернюк Д.В. Основні чинники, що формують конкурентоспроможність підприємств ресторанного господарства. Ефективна економіка. 2016. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5142
17. Нагернюк Д. В., Коваленко Л. Г. Формування конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства. Економіка та суспільство. 2021. Випуск 31. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/692/665
18. П’ятницька Г.Т., Коваленко А.М. Визначення конкурентоспроможності загальнодоступних підприємств громадського харчування. Економіка і підприємництво: стан та перспективи: зб. наук. праць. К.: КНТЕУ, 2001. С.235-245.
19. Ткачова С.С. Особливості конкуренції в ресторанному бізнесі. Вісник ДІТБ. 2011. №15. С.252-257.
20. Федчишин Д.Р., Миронов Ю.Б. Іміджевий фактор конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф.(м. Львів, 6 грудня 2018 74 р.). Львів: Растр-7, 2018. С.263-266. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/fedchyshyn.htm
21. Малюта Л.Я. Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Шерстюк Р.П. Організаційно економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті. Соціально економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С.148-158.
22. Малюта Л.Я. Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Шерстюк Р.П. Сучасне прогресивне обладнання й оснащення закладів готельно-ресторанного господарства. Інновації: соціально-економічні та безпекові стратегії розвитку: Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М. Г. Чумаченка. Тернопіль. 23 березня 2018 року. С 46-47.
23. Андрушків Б.М., Погайдак О.Б., Мельник Л.М. Теоретико-концептуальна основа управління капіталом підприємства готельно-ресторанного господарства. Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. 2016.№4. С. 7-15.
24. Стойко І., Шерстюк Р. 14 принципів Вільгельма Едвардса Демінга для управління якістю готельно-ресторанних послуг. Соціально-економічні проблеми і держава. 2020. Вип. 1 (22). С. 66-78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20siigrp.pdf
25. Стойко І. І. Нестандартні закони Роберта Лутца (8 законів крайслер для управління готельно-рестораннм бізнесом). Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій: Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції до 60-річчя з дня заснування Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя та 175-річчя з дня народження Івана Пулюя. Тернопіль: ТНТУ, 2020. С. 264–265.
26. Корж Н.В., Левицька І. В., Онищук Н. В. Готельна справа: Навчальний посібник. Київ:Київ.нац.торг.-екон.ун-т,. Вінниця, ПП «ТД«Едельвейс і К» 2015. 580 с.
27. Момот В.М., Нежурко В.В. Способи управління якістю на підприємствах ресторанного типу. Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики. 2013. № 3(15) С. 71– 78.
28. Продан І.О., Баран О.П. Система клієнто-орієнтованого сервісу в закладі ресторанного господарства. Міжнародний бізнес і туризм в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Тернопіль, 12-13 травня 2016 р.). Тернопіль : ТНЕУ, 2016. С. 58
29. Никифоренко В., Кравченко В. Роль іміджу в створенні конкурентних переваг підприємства. URL: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/.pdf
30. Ясінська Ю.Р. Імідж підприємства: визначення, структура, особливості формування. Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. 2015. Вип. 48. С. 98-103. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2015_48_19.
31. Булгакова О.В. Бренд-імідж підприємства на споживчому ринку. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 13. Частина 1. 2017. С. 31-36.
32. Chovanova H., Korshunov A., Babcanova D. Impact of Brand on Consumer Behavior. Procedia Economics and Finance. 2015. P. 615-621.
33. Папп В.В., Лужанська Т.Ю., Деркач В.Ю. Імідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Економічні науки С.157-164. URL: http://dspace-s.msu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/2637/1/n23-157- 165.pdf
34. Гаврилюк А.В. Особливості формування іміджу в закладах ресторанного господарства. Актуальні питання сьогодення. 2018. Т.5. С.118-120.
35. Гатило В.П. Фактори, що впливають на формування іміджу підприємства. Економіка та управління підприємствами: проблеми теорії та практики. 2010. №1(9). С.94-100.
36. Томаля Т.С., Амонс Н.С. Імідж підприємств ресторанного господарства. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2015. №5. Т.1. С.39-42.
37. Владимир О.М. Бізнес-культура сфери міжнародного туризму та готельно-ресторанної справи. Феномен культури постглобалізму: зб. мат. І Міжнар. наук.-практ. конф., м. Маріуполь, 27 листопада 2020р.: у 2 ч. Маріуполь: МДУ, 2020. Ч. І. C.39-43
38. Владимир О., Стельмах O. Формування позитивної репутації банків як одна зі складових стабілізації валютного ринку України. Соціально-економічні проблеми і держава.Тернопіль: «Терно-граф», 2010. Вип. 1 (3) С. 33-38 (0,54 друк.арк.).
39. Реберня Матеріал з Вікіпедії – вільної енциклопедії. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B1%D0%B5%D1%8 0%D0%BD%D1%8F
40. !FEST Матеріал з Вікіпедії – вільної енциклопедії. https://uk.wikipedia.org/wiki/!FEST
41. Владимир О. Еволюція дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу: від функціонального до системного підходу. Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну. 2021. Вип.1.(4). С. 45-58.
42. Владимир О. М. Еволюційні зміни у розумінні дизайну об'єктів готельно ресторанного бізнесу. Дизайн після епохи постмодерну: ідеї, теорія, практика: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. Київ: КНУКіМ. 2021. С. 51- 56.
43. Владимир О.М. Дизайн готельних комплексів: практичність та концептуальність. Теоретичні та практичні питання узгодження інтересів розвитку територіальної системи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна. 2020. C. 225-227.
44. Малюта Л., Владимир О., Рудан В. Інтеграція дизайну в готельно ресторанний бізнес: ефекти для туризму та розвитку місцевих громад. Економічний аналіз. 2022. №3(32). С. 307-315.
45. Владимир О., Шерстюк Р. Ейдетика на службі готельно-ресторанного бізнесу: смак, дизайн та етичність застосування International Science Journal of Management, Economics & Finance. 2024. Вип 3 (1) с. 47-61
46. Сторінка ресторану «Реберня в Тернополі» у соціальній мережі Instagram. URL: https://www.instagram.com/reberniaternopil/
47. Реберня підкорює Польщу: український гастрономічний бренд відкриває перший заклад. URL: https://posteat.ua/news/rebernya-pidkoryuye-polshhu ukra%D1%97nskij-gastronomichnij-brend-vidkrivaye-pershij-zaklad-za mezhami-ukra%D1%97ni
48. Олексій Кокорев про картини в Реберні. URL: https://www.youtube.com/watch?v=OP_4_ys1T9w
49. Ярослав Боднар про картини в Реберні. URL: https://www.youtube.com/watch?v=UKVuD4gu3Vw
50. Андрій Єрмоленко про картини в Реберні. URL: https://www.youtube.com/watch?v=7eJ6daj3Iho
51. !FEST Доставка. Мерч. URL: https://ternopil.fest.delivery/product category/reberniia_me
52. Малюта Л.Я., Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Островська Г.Й. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства. Галицький економічний вісник. 2020. Вип. 3 (64). С.174-184.
53. Островська Г., Оксана Гладчук О. Стратегія управління підприємствами готельного господарства. Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації: Міжнародна науково-практична конференція. 2022.11.22. С. 21-23
54. Програма лояльності LOKAL. URL: https://www.fest.lviv.ua/uk/projects/lokal/
55. Владимир О. М. Основні тенденції розвитку підприємств готельно ресторанного бізнесу та сфери туризму у 2019-2021 роках. Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації: тези доповідей VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. Київ: Вид. центр КНУКіМ. 2021. С. 311-315.
56. Владимир О., Бажанова Н. Суспільні виклики та соціальна відповідальність бізнесу у час війни. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 2 (27). С. 45-62. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22vomucv.pdf
57. Владимир О. Замки та інші об’єкти культурної спадщини у час війни: виклики та загрози. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 23-36. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22vomvtz.pdf
58. Ребра у Тернополі: каталог послуг, ціни, контакти https://list.in.ua/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%BF %D1%96%D0%BB%D1%8C/%D0%A0%D0%B5%D0%B1%D1%80%D0% B0
59. Правомочність висновку аналітичного розслідування податкового органу. Блог адвокати Морозова. https://advokat morozov.blogspot.com/2021/06/#google_vigne
60. Ціни на продукти. М’ясні продукти: свинина URL: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/meat-food/meat/pork/
61. Владимир О.М Об’єктивна необхідність фінансування інновацій у готельно-ресторанному бізнесі. Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 25 листопада 2016 року). Харків.: ХНАДУ. Т. 1. 330 с. С. 179-180
62. Владимир О.М. Особливості фінансування готельно-ресторанного бізнесу Актуальні задачі сучасних технологій: V міжнар. наук.-техн. конф. молодих учених та студентів. Тернопіль : ТНТУ, 2016. Вип 2. С. 303-304.
63. Дівенко Ю.І. Організаційні засади розробки концепції підприємства ресторанного господарства. Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 10 квітня 2019 р.). Одеса: ОНЕУ, 2019. 881 с. С.428-431. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/divenko.htm
64. Дудкін П.Д. Smart-компоненти у логістиці готельно-ресторанного бізнесу. Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень: матеріали науково-практичного семінару ТНТУ імені Івана Пулюя. Тернопіль. 17 жовтня 2017 року. С.22.
65. Конституція України. URL: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80
66. Закон України «Про охорону праці» № 2695-XII від 14.10.92 URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Text
67. Коржик Б.М. Основи охорони праці [навч.пос.]. Харків, ХДАМГ, 2002. 105с.
68. ДБН В.2.5-28-2018 від 01.08.2018. Природне і штучне освітлення. URL: https://ledeffect.com.ua/images/__branding/dbn2018.pdf vitle.
69. ДСТУ 7950:2015 Дизайн і ергономіка. Робоче місце під час виконання робіт стоячи. Загальні ергономічні вимоги від 22.06.2015. URL: http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=66665
70. Закон України «Про пожежну безпеку» від 17.12.93 №2694 URL: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2694-12
71. Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні – Наказ Міністерство внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417. URL: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0252-15
72. Гогіташвілі Г.Г., Карчевські Є.Т., Лапін В.М.. «Управління охороною праці та ризиком за міжнародними стандартами». 2007. URL: http://pidruchniki.com/16850303/bzhd/vimogi_bezpeki_robochogo_mistsya_er gonomichni_vimogi
73. Дії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характер. Державна служба України з надзвичайних ситуацій. URL: https://dsns.gov.ua/uk/abetka-bezpeki/diyi-naselennya-v-umovax-nadzvicainix situacii-vojennogo-xarakteru
74. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196.
75. Інструкція першочергових дій персоналу і посадових осіб підприємств, установ та організацій у разі загрози виникнення терористичних або диверсійних актів. Департамент освіти і науки. URL: https://don.kyivcity.gov.ua/files/2015/4/28/bezpeka_zakladiv_new.pdf
76. Андрійчук Т., Владимир О. Вплив іміджу на особливості розвитку підприємства сфери гостинності. Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика:. збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково практичної конференції молодих учених з міжнародною участю (30 травня 2024 року, м. Львів). Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024.
Content type: Bachelor Thesis
Koleksiyonlarda Görünür:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
dyplom_ Kutsyk T_O_2024.pdf2,53 MBAdobe PDFGöster/Aç
Авторська довідка_Куцик.docx17,83 kBMicrosoft Word XMLGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları