Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45328
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВладимир, Ольга Михайлівана-
dc.contributor.advisorVladymyr, Olha-
dc.contributor.authorКуцик, Тетяна Олегівна-
dc.contributor.authorKutsyk, Tetiana-
dc.date.accessioned2024-06-21T07:59:04Z-
dc.date.available2024-06-21T07:59:04Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.date.submitted2024-06-
dc.identifier.citationКуцик Т. О. Вплив іміджу на формування конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Реберня в Тернополі») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. О. М. Владимир. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45328-
dc.description.abstractКуцик Т. О. Вплив іміджу на формування конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Реберня в Тернополі») Кваліфікаційна робота бакалавра (80 с., 18 рис., 4 табл., 76 літ. джерел) за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Дана бакалаврська робота присвячена розгляду особливостей впливу іміджу на формування конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства. У процесі дослідження розглянуто теоретичні аспекти дослідження взаємозв’язку між іміджем та конкурентоспроможністю підприємства. У роботі досліджено особливості діяльності ресторану «Реберня в Тернополі». З метою оптимізації впливу іміджу на формування конкурентоспроможності ресторану «Реберня в Тернополі» запропоновано застосовувати алгоритм формування позитивного іміджу ресторану, а також запропоновано удосконалити іміджеву концепцію даного закладу. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблем впливу іміджу на формування конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства шляхом впровадження запропонованих рекомендацій у роботу ресторану «Реберня в Тернополі».uk_UA
dc.description.abstractKutsyk T. O. Image impact on the restaurant business facility competitiveness development (restaurant «Rebernya in Ternopil» as a case study). Qualification work of a bachelor (80 p., 18 fig., 4 tab., 76 lit.) on a specialty 241 «Hotel and restaurant business». – Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2024. This bachelor's thesis is devoted to the consideration of the features of the image impact on the formation of the competitiveness of the restaurant business facility. During the research, the theoretical aspects of the study of mutual dependence between the image and the competitiveness of the enterprise were considered. The peculiarities of the activities of the restaurant «Rebernya in Ternopil» are investigated in this bachelor’s thesis. It is proposed to apply the algorithm of forming a positive image of the restaurant for optimize the image impact on the formation of the competitiveness of the restaurant «Rebernya in Ternopil», as well as proposed to improve the image concept of this institution. The practical significance of the work. The results of the conducted research create a basis for further research and practical solution to the problems of the image impact on the formation of the competitiveness of the restaurant business by implementing the proposed recommendations in the work of the restaurant «Rebernya in Ternopil».uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП...6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ ІМІДЖЕМ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА...10 1.1. Економічна сутність, основні складові та особливості формування іміджу підприємства ...10 1.2. Конкурентоспроможність як запорука успішного розвитку підприємства ресторанного господарства...18 1.3. Особливості формування конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства на засадах позитивного іміджу...23 Висновки до розділу 1...26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ІМІДЖУ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕСТОРАНУ «РЕБЕРНЯ В ТЕРНОПОЛІ»…28 2.1. Загальна характеристика ресторану «Реберня в Тернополі»…28 2.2. Особливості формування іміджу ресторану «Реберня в Тернополі» та його влив на конкурентоспроможність закладу …32 2.3. Аналіз основних показників діяльності ресторану «Реберня в Тернополі» …44 Висновки до розділу 2… 50 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ІМІДЖУ НА ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕСТОРАНУ «РЕБЕРНЯ В ТЕРНОПОЛІ»…52 3.1. Способи оптимізації процесу формування позитивного іміджу та конкурентоспроможності ресторану «Реберня в Тернополі» ... 52 3.2. Напрями удосконалення іміджевої концепції ресторану «Реберня в Тернополі» … 55 Висновки до розділу 3...58 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 59 4.1. Основи охорони праці в галузі ...59 4.2. Засади безпеки життєдіяльності на підприємстві...64 Висновки до розділу 4...68 ВИСНОВКИ ...69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ...72 ДОДАТКИuk_UA
dc.format.extent1-80-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectмережеве господарствоuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectстратегічний розвитокuk_UA
dc.subjectволонтерствоuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectchain business enterprisesuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectstrategic developmentuk_UA
dc.subjectvolunteeringuk_UA
dc.subjectreputationuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.titleВплив іміджу на формування конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Реберня в Тернополі»)uk_UA
dc.title.alternativeImage impact on the restaurant business facility competitiveness development (restaurant “Rebernya in Ternopil” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Куцик Т.О., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Ілляшенко С.М., Колодка А.В. Імідж організації як економічна категорія: сутність, зміст, основні етапи формування. Прометей. 2001. №3. URL: https://core.ac.uk/reader/324249870uk_UA
dc.relation.references2. Руденко В.П. Основи готельної справи. Київ: Центр учбової літератури, 2011. 368 с.uk_UA
dc.relation.references3. Robinson E.J. Communication and Public Relations. Columbus, Ohio, Merril, 1966.uk_UA
dc.relation.references4. Семенчук Т.Б., Басараб Н.А. Формування іміджу підприємства. Економіка і суспільство. 2016. Вип. 7. С.473-477.uk_UA
dc.relation.references5. Химич І. Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури. Економіка та держава. 2009. № 9. С. 59–61.uk_UA
dc.relation.references6. Діденко Є. О., Строцюк Ю.В. Сутність та значення позитивного іміджу для підприємства. URL: http://archive.nbuv.gov.ua/ portal/natural/VNULP/Ekonomika/2010_684/51.pdf.uk_UA
dc.relation.references7. Діденко Є. О., Лавринець М. С. Імідж підприємства як один з факторів його конкурентоспроможності. Geopolitical processes in the world today : Collection of scientific articles. «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education. Vienna, Austria, 2016. P. 23-27.uk_UA
dc.relation.references8. Владимир О. Бізнес-культура сфери міжнародного туризму та готельно ресторанної справи. Феномен культури постглобалізму: зб. мат. І Міжнар. наук.-практ. конф., м. Маріуполь, 2020, Том 1, С. 39-43uk_UA
dc.relation.references9. Андрушків Б. М., Малюта Л. Я., Островська Г. Й. та ін. Готельно ресторанна справа. Навчально-методичне видання. Книга 1. Тернопіль : ФОП Паляниця В. А., 2018. 268 с.uk_UA
dc.relation.references10. Владимир О. Чесний бізнес в Україні: необхідна об’єктивність та передумови введення. Вісник Тернопільського національного економічного університету. Тернопіль: ТНЕУ, 2014. № 1. С. 71-80.uk_UA
dc.relation.references11. Vladymyr O. Influence of the Ukrainian refugees on the development of hotel and restaurant business in the countries of Central and Eastern Europe. Collection of Papers New Economy, 2023. Vol 1. P. 64-74.uk_UA
dc.relation.references12. Джі Б. Імідж фірми: планування, формування, просування. 2000. 224 с.uk_UA
dc.relation.references13. Артьомова Д. І. Чинники, що впливають на імідж підприємства. URL: http://intkonf.org/artomova-d-i-chinniki-scho-vplivayut-na-imidzh pidpriemstva/.uk_UA
dc.relation.references14. Топольницька Т.Б. Формування іміджу підприємства на зовнішніх ринках. Світова економіка та міжнародні відносини. Інтелект ХХІ. 2018. № 2. С.39-42. URL: http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2018/2018_2/7.pdfuk_UA
dc.relation.references15. Завадський Й.С., Осовська Т.В., Юшкевич О.О. Економічний словник. Київ : Кондор, 2006. 356 с.uk_UA
dc.relation.references16. Нагернюк Д.В. Основні чинники, що формують конкурентоспроможність підприємств ресторанного господарства. Ефективна економіка. 2016. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5142uk_UA
dc.relation.references17. Нагернюк Д. В., Коваленко Л. Г. Формування конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства. Економіка та суспільство. 2021. Випуск 31. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/692/665uk_UA
dc.relation.references18. П’ятницька Г.Т., Коваленко А.М. Визначення конкурентоспроможності загальнодоступних підприємств громадського харчування. Економіка і підприємництво: стан та перспективи: зб. наук. праць. К.: КНТЕУ, 2001. С.235-245.uk_UA
dc.relation.references19. Ткачова С.С. Особливості конкуренції в ресторанному бізнесі. Вісник ДІТБ. 2011. №15. С.252-257.uk_UA
dc.relation.references20. Федчишин Д.Р., Миронов Ю.Б. Іміджевий фактор конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф.(м. Львів, 6 грудня 2018 74 р.). Львів: Растр-7, 2018. С.263-266. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/fedchyshyn.htmuk_UA
dc.relation.references21. Малюта Л.Я. Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Шерстюк Р.П. Організаційно економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті. Соціально економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С.148-158.uk_UA
dc.relation.references22. Малюта Л.Я. Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Шерстюк Р.П. Сучасне прогресивне обладнання й оснащення закладів готельно-ресторанного господарства. Інновації: соціально-економічні та безпекові стратегії розвитку: Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М. Г. Чумаченка. Тернопіль. 23 березня 2018 року. С 46-47.uk_UA
dc.relation.references23. Андрушків Б.М., Погайдак О.Б., Мельник Л.М. Теоретико-концептуальна основа управління капіталом підприємства готельно-ресторанного господарства. Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. 2016.№4. С. 7-15.uk_UA
dc.relation.references24. Стойко І., Шерстюк Р. 14 принципів Вільгельма Едвардса Демінга для управління якістю готельно-ресторанних послуг. Соціально-економічні проблеми і держава. 2020. Вип. 1 (22). С. 66-78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20siigrp.pdfuk_UA
dc.relation.references25. Стойко І. І. Нестандартні закони Роберта Лутца (8 законів крайслер для управління готельно-рестораннм бізнесом). Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій: Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції до 60-річчя з дня заснування Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя та 175-річчя з дня народження Івана Пулюя. Тернопіль: ТНТУ, 2020. С. 264–265.uk_UA
dc.relation.references26. Корж Н.В., Левицька І. В., Онищук Н. В. Готельна справа: Навчальний посібник. Київ:Київ.нац.торг.-екон.ун-т,. Вінниця, ПП «ТД«Едельвейс і К» 2015. 580 с.uk_UA
dc.relation.references27. Момот В.М., Нежурко В.В. Способи управління якістю на підприємствах ресторанного типу. Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики. 2013. № 3(15) С. 71– 78.uk_UA
dc.relation.references28. Продан І.О., Баран О.П. Система клієнто-орієнтованого сервісу в закладі ресторанного господарства. Міжнародний бізнес і туризм в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Тернопіль, 12-13 травня 2016 р.). Тернопіль : ТНЕУ, 2016. С. 58uk_UA
dc.relation.references29. Никифоренко В., Кравченко В. Роль іміджу в створенні конкурентних переваг підприємства. URL: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/.pdfuk_UA
dc.relation.references30. Ясінська Ю.Р. Імідж підприємства: визначення, структура, особливості формування. Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. 2015. Вип. 48. С. 98-103. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2015_48_19.uk_UA
dc.relation.references31. Булгакова О.В. Бренд-імідж підприємства на споживчому ринку. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 13. Частина 1. 2017. С. 31-36.uk_UA
dc.relation.references32. Chovanova H., Korshunov A., Babcanova D. Impact of Brand on Consumer Behavior. Procedia Economics and Finance. 2015. P. 615-621.uk_UA
dc.relation.references33. Папп В.В., Лужанська Т.Ю., Деркач В.Ю. Імідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Економічні науки С.157-164. URL: http://dspace-s.msu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/2637/1/n23-157- 165.pdfuk_UA
dc.relation.references34. Гаврилюк А.В. Особливості формування іміджу в закладах ресторанного господарства. Актуальні питання сьогодення. 2018. Т.5. С.118-120.uk_UA
dc.relation.references35. Гатило В.П. Фактори, що впливають на формування іміджу підприємства. Економіка та управління підприємствами: проблеми теорії та практики. 2010. №1(9). С.94-100.uk_UA
dc.relation.references36. Томаля Т.С., Амонс Н.С. Імідж підприємств ресторанного господарства. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2015. №5. Т.1. С.39-42.uk_UA
dc.relation.references37. Владимир О.М. Бізнес-культура сфери міжнародного туризму та готельно-ресторанної справи. Феномен культури постглобалізму: зб. мат. І Міжнар. наук.-практ. конф., м. Маріуполь, 27 листопада 2020р.: у 2 ч. Маріуполь: МДУ, 2020. Ч. І. C.39-43uk_UA
dc.relation.references38. Владимир О., Стельмах O. Формування позитивної репутації банків як одна зі складових стабілізації валютного ринку України. Соціально-економічні проблеми і держава.Тернопіль: «Терно-граф», 2010. Вип. 1 (3) С. 33-38 (0,54 друк.арк.).uk_UA
dc.relation.references39. Реберня Матеріал з Вікіпедії – вільної енциклопедії. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B1%D0%B5%D1%8 0%D0%BD%D1%8Fuk_UA
dc.relation.references40. !FEST Матеріал з Вікіпедії – вільної енциклопедії. https://uk.wikipedia.org/wiki/!FESTuk_UA
dc.relation.references41. Владимир О. Еволюція дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу: від функціонального до системного підходу. Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну. 2021. Вип.1.(4). С. 45-58.uk_UA
dc.relation.references42. Владимир О. М. Еволюційні зміни у розумінні дизайну об'єктів готельно ресторанного бізнесу. Дизайн після епохи постмодерну: ідеї, теорія, практика: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. Київ: КНУКіМ. 2021. С. 51- 56.uk_UA
dc.relation.references43. Владимир О.М. Дизайн готельних комплексів: практичність та концептуальність. Теоретичні та практичні питання узгодження інтересів розвитку територіальної системи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна. 2020. C. 225-227.uk_UA
dc.relation.references44. Малюта Л., Владимир О., Рудан В. Інтеграція дизайну в готельно ресторанний бізнес: ефекти для туризму та розвитку місцевих громад. Економічний аналіз. 2022. №3(32). С. 307-315.uk_UA
dc.relation.references45. Владимир О., Шерстюк Р. Ейдетика на службі готельно-ресторанного бізнесу: смак, дизайн та етичність застосування International Science Journal of Management, Economics & Finance. 2024. Вип 3 (1) с. 47-61uk_UA
dc.relation.references46. Сторінка ресторану «Реберня в Тернополі» у соціальній мережі Instagram. URL: https://www.instagram.com/reberniaternopil/uk_UA
dc.relation.references47. Реберня підкорює Польщу: український гастрономічний бренд відкриває перший заклад. URL: https://posteat.ua/news/rebernya-pidkoryuye-polshhu ukra%D1%97nskij-gastronomichnij-brend-vidkrivaye-pershij-zaklad-za mezhami-ukra%D1%97niuk_UA
dc.relation.references48. Олексій Кокорев про картини в Реберні. URL: https://www.youtube.com/watch?v=OP_4_ys1T9wuk_UA
dc.relation.references49. Ярослав Боднар про картини в Реберні. URL: https://www.youtube.com/watch?v=UKVuD4gu3Vwuk_UA
dc.relation.references50. Андрій Єрмоленко про картини в Реберні. URL: https://www.youtube.com/watch?v=7eJ6daj3Ihouk_UA
dc.relation.references51. !FEST Доставка. Мерч. URL: https://ternopil.fest.delivery/product category/reberniia_meuk_UA
dc.relation.references52. Малюта Л.Я., Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Островська Г.Й. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства. Галицький економічний вісник. 2020. Вип. 3 (64). С.174-184.uk_UA
dc.relation.references53. Островська Г., Оксана Гладчук О. Стратегія управління підприємствами готельного господарства. Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації: Міжнародна науково-практична конференція. 2022.11.22. С. 21-23uk_UA
dc.relation.references54. Програма лояльності LOKAL. URL: https://www.fest.lviv.ua/uk/projects/lokal/uk_UA
dc.relation.references55. Владимир О. М. Основні тенденції розвитку підприємств готельно ресторанного бізнесу та сфери туризму у 2019-2021 роках. Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації: тези доповідей VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. Київ: Вид. центр КНУКіМ. 2021. С. 311-315.uk_UA
dc.relation.references56. Владимир О., Бажанова Н. Суспільні виклики та соціальна відповідальність бізнесу у час війни. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 2 (27). С. 45-62. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22vomucv.pdfuk_UA
dc.relation.references57. Владимир О. Замки та інші об’єкти культурної спадщини у час війни: виклики та загрози. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 23-36. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22vomvtz.pdfuk_UA
dc.relation.references58. Ребра у Тернополі: каталог послуг, ціни, контакти https://list.in.ua/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%BF %D1%96%D0%BB%D1%8C/%D0%A0%D0%B5%D0%B1%D1%80%D0% B0uk_UA
dc.relation.references59. Правомочність висновку аналітичного розслідування податкового органу. Блог адвокати Морозова. https://advokat morozov.blogspot.com/2021/06/#google_vigneuk_UA
dc.relation.references60. Ціни на продукти. М’ясні продукти: свинина URL: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/meat-food/meat/pork/uk_UA
dc.relation.references61. Владимир О.М Об’єктивна необхідність фінансування інновацій у готельно-ресторанному бізнесі. Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 25 листопада 2016 року). Харків.: ХНАДУ. Т. 1. 330 с. С. 179-180uk_UA
dc.relation.references62. Владимир О.М. Особливості фінансування готельно-ресторанного бізнесу Актуальні задачі сучасних технологій: V міжнар. наук.-техн. конф. молодих учених та студентів. Тернопіль : ТНТУ, 2016. Вип 2. С. 303-304.uk_UA
dc.relation.references63. Дівенко Ю.І. Організаційні засади розробки концепції підприємства ресторанного господарства. Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 10 квітня 2019 р.). Одеса: ОНЕУ, 2019. 881 с. С.428-431. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/divenko.htmuk_UA
dc.relation.references64. Дудкін П.Д. Smart-компоненти у логістиці готельно-ресторанного бізнесу. Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень: матеріали науково-практичного семінару ТНТУ імені Івана Пулюя. Тернопіль. 17 жовтня 2017 року. С.22.uk_UA
dc.relation.references65. Конституція України. URL: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references66. Закон України «Про охорону праці» № 2695-XII від 14.10.92 URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Textuk_UA
dc.relation.references67. Коржик Б.М. Основи охорони праці [навч.пос.]. Харків, ХДАМГ, 2002. 105с.uk_UA
dc.relation.references68. ДБН В.2.5-28-2018 від 01.08.2018. Природне і штучне освітлення. URL: https://ledeffect.com.ua/images/__branding/dbn2018.pdf vitle.uk_UA
dc.relation.references69. ДСТУ 7950:2015 Дизайн і ергономіка. Робоче місце під час виконання робіт стоячи. Загальні ергономічні вимоги від 22.06.2015. URL: http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=66665uk_UA
dc.relation.references70. Закон України «Про пожежну безпеку» від 17.12.93 №2694 URL: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2694-12uk_UA
dc.relation.references71. Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні – Наказ Міністерство внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417. URL: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0252-15uk_UA
dc.relation.references72. Гогіташвілі Г.Г., Карчевські Є.Т., Лапін В.М.. «Управління охороною праці та ризиком за міжнародними стандартами». 2007. URL: http://pidruchniki.com/16850303/bzhd/vimogi_bezpeki_robochogo_mistsya_er gonomichni_vimogiuk_UA
dc.relation.references73. Дії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характер. Державна служба України з надзвичайних ситуацій. URL: https://dsns.gov.ua/uk/abetka-bezpeki/diyi-naselennya-v-umovax-nadzvicainix situacii-vojennogo-xarakteruuk_UA
dc.relation.references74. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196.uk_UA
dc.relation.references75. Інструкція першочергових дій персоналу і посадових осіб підприємств, установ та організацій у разі загрози виникнення терористичних або диверсійних актів. Департамент освіти і науки. URL: https://don.kyivcity.gov.ua/files/2015/4/28/bezpeka_zakladiv_new.pdfuk_UA
dc.relation.references76. Андрійчук Т., Владимир О. Вплив іміджу на особливості розвитку підприємства сфери гостинності. Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика:. збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково практичної конференції молодих учених з міжнародною участю (30 травня 2024 року, м. Львів). Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dyplom_ Kutsyk T_O_2024.pdf2,53 MBAdobe PDFView/Open
Авторська довідка_Куцик.docx17,83 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools