Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Назва: Етапи розроблення стратегії брендингу
Автори: Гевко, Ольга Борисівна
Бібліографічний опис: О.Гевко. Етапи розроблення стратегії брендингу / О.Гевко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.185-197 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Дата публікації: 2011
Дата внесення: 3-чер-2011
Видавництво: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
УДК: 658
659.126.1
Теми: бренд
стратегія брендингу
розроблення та реалізація стратегії брендингу
Короткий огляд (реферат): Розроблено концептуальну модель формування стратегії брендингу, яка дає змогу формалізувати й систематизувати складний комплекс дій щодо дослідження визначальних факторів стратегії брендингу, аналізу стратегічних альтернатив, вибору стратегії, розроблення та реалізації обраної стратегії.
The conceptual model of forming branding strategy is worked out. It enables to formalize and systematize the difficult complex of actions in relation to research of determinatives of branding strategy, analysis of strategic alternatives, choice of strategy, development and realization of selected strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.