Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31143
Назва: Дослідження особливостей теоретико-методичних та практич-них аспектів розробки та впровадження корпоративного бренду для аутсорсингових ІТ-підприємств
Інші назви: Study of specific features of theoretical-methodical and practical aspects of corporative brand development and implementation for outsourcing IT companies
Автори: Антонюк, Дмитро Олегович
Antoniuk, Dmytro
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м.Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Антонюк Д.О. Дослідження особливостей теоретико-методичних та практичних аспектів розробки та впровадження корпоративного бренду для аутсорсингових ІТ-підприємств: дипломна робота магістра за спеціальністю „124 — системний аналіз“ / Д. О. Антонюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2019. — 107 с.
Дата публікації: 31-гру-2019
Дата подання: 24-гру-2019
Дата внесення: 1-бер-2020
Видавництво: ТНТУ
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ
Науковий керівник: Кунанець, Наталія Едуардівна
Члени комітету: Гащин, Надія Богданівна
УДК: 004.9
Теми: 124
системний аналіз
бренд
структура
архітектура
розробка
аутсорсинг
інформаційні технології
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є дослідження особливостей теоретико-методичних та практичних аспектів розробки та впровадження корпоративного бренду для аутсорсингових ІТ-підприємств. В роботі було встановлено, що стратегія брендінгу складається з трьох компонентів: загальної маркетингової стратегії, ідентичності бренду та бренду роботодавця. Обґрунтовано вибір стратегії в ході оцінки існуючого бренду, яка частково впроваджена, а також розроблено систему комунікаційних заходів, яка б відповідала вимогам функціонування ринку інформаційних технологій.
The purpose of this work is to study the peculiarities of theoretical and methodological and practical aspects of corporate brand development and implementation for outsourced IT enterprises. The paper found that a branding strategy consists of three components: an overall marketing strategy, brand identity, and employer branding. The choice of strategy in the course of evaluation of the existing brand, which is partially implemented, is grounded, as well as a system of communication measures that would meet the requirements of functioning of the information technology market.
Зміст: Вступ 1Аналіз наукових публікацій 1.1 Дослідження середовища ІТ-фірм 1.2 Аналіз маркетингової діяльності 1.3 Особливості розробки бренду на ринку інформаційних технологій 1.4 Висновок до першого розділу 2 Бренд і система ідентифікації 2.1 Поняття бренду та комунікації 2.2 Пропоновані стратегії бренду 2.3 Характеристика бренду 2.4 Підходи до визначення капіталу бренду 2.5 Аналіз айдентики бренду 2.6 Сучасні методи просування бренду 2.7 Висновок до другого розділу 3 Рекомендації для формування бренду ІТ-підприємства 3.1 Формування стратегії розвитку корпоративного бренду 3.2 Розроблення заходів управління брендом 3.3 Удосконалення політики просування бренду 3.4 Висновок до третього розділу 4 Спеціальна частина 4.1 Оцінка якості програмного забезпечення 4.2 Метрики Боемі, Брауна і Лайпоу 4.3 Метрики програмного забезпечення Джілба 4.4 Оцінка складності за Маккейбом 4.5 Доступність для сприйняття 4.6 Висновки до четвертого розділу 5 Обґрунтування економічної ефективності 5.1 Розрахунок норм часу на виконання науково-дослідної роботи 5.2 Визначення витрат на оплату праці та відрахувань на соціальні заходи 5.3 Розрахунок матеріальних витрат 5.4 Розрахунок витрат на електроенергію 5.5 Розрахунок суми амортизаційних відрахувань 5.6 Обчислення накладних витрат 5.7 Складання кошторису витрат та визначення собівартості науково-дослідницької роботи 5.8 Розрахунок ціни програмного продукту 5.9 Визначення економічної ефективності і терміну окупності капітальних вкладень 5.10 Висновок до п’ятого розділу 6 Охорона праці та безпека життєдіяльності 6.1 Охорона праці 6.1.1 Служба охорони праці працівника у сфері інформаційних технологій 6.1.2 Нещасні випадки, які підлягають розслідуванню 6.2 Безпека життєдіяльності 6.2.1 Забезпечення електробезпеки користувачів ПК 6.2.2 Оповіщення керівного складу органів виконавчої влади, підприємств установ та організацій, населення про загрозу і виникнення НС природного, техногенного та воєнного характеру 6.3 Висновок до шостого розділу 7 Екологія 7.1 Екологізація виробництв 7.2 Утилізація комп’ютерної техніки 7.3 Висновок до сьомого розділу Загальні висновки до дипломної роботи магістра Список використаних джерел Додатки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31143
Власник авторського права: Антонюк Дмитро Олегович
Перелік літератури: 1. Айдентика. КАК проект, Grey M. М: КАК проект, 2014. — 512 с. 2. Дрю Д., Мейер С. Управление цветом в логотипах.— М: РИП­холдинг, 2007. 3. Кричевский В. Типографика в терминах и образах. М, 2000. С. 120. 4. Макашев М.О. Бренд­менеджмент: Учебное пособие. — СПб: Питер, 2013. 5. Огилви Д. Огилви о рекламе. — М: Эксмо, 2003. — 232 с. 6. Патернотт Ж. Разработка создание логотипов и графических концепций. Ростов­на­Дону, 2008. 7. Райс Л. Визуальный молоток: Как образы побеждают тысячи слов. — М. 2014. 8. Тэмлоу Э. Графический дизайн: Фирменный стиль, новейшие технологии и креативные идеи. — М: Астрель, 2006. С. 112. 9. Уиллер А. Индивидуальность бренда. Руководство по созданию, продвижению и поддержке сильных брендов. М: АльпинаБизнесБукс, 2004. — 235 с. 10. Хэлли М. Что такое брендинг? — М: АСТ: Астрель, 2008. 11. Хеллер С., Илич М. Анатомия дизайна. Скрытые источники современного графического дизайна. —М: Астрель, 2008. 12. Чумиков А. Н. Реклама и связи с общественностью: Имидж, репутация, бренд: Учебное пособие для студентов вузов. — М: Аспект Пресс, 2012. С. 51. 13. Эвами М. Создание логотипов. — СПб: Питер, 2009. — 352 с. 14. Эйри Д. Логотип и фирменный стиль. Руководство дизайнера. — Спб: Питер, 2011. 15. Алиев А.Т. Работа с брендом: креативная психология и коммуникативные особенности / А.Т. Алиев // Вестник Московского университета. Серия 10: Журналистика. – 2007. – № 4. – С. 39. 16. Алькема В.Г. Брендингові стратегії в забезпеченні ефективності інноваційного підприємства / В.Г. Алькема, К.А. Коченко // Вчені записки Університету «КРОК». – 2014. – Вип. 36. – С. 196-204. 17. Бабанін О.С. Статистика розвитку ІТ-ринку в США, Україні й світі / О.С. Бабанін // Статистика України. – 2013. – № 1. – С. 22-27. 18. Балабанова Л.В. Рекламний менеджмент / Л.В. Балабанова. – К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 392 с. 19. Башмаков Д.В. Брендинг і механізм його реалізації в маркетинговій діяльності організації: монографія / Д. В. Башмаков. – М.: Издательство МГОУ, 2011. – 143 с. 20. Башук Т.О. Визначення доцільності стратегії бренда відповідно до його цінової категорії / Т.О. Башук, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – Т. 1, № 4. – С. 113-119. 21. Будько С.Г. Brand & Branding. Можливості і небезпеки / С.Г. Будько // Маркетинг в Україні. – 2004 . – № 5. – С. 44-46. 22. Буряков С.С. Брендинг как основа для формирования маркетинговой идентичности территориального развития [Електронний ресурс] / С.С.Буряков // Харківський регіональний інститут державного управління. – 2017. – Режим доступу: http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2007-1-2/doc/2/11.pdf. 23. Васьків Р.І. Місце бренду роботодавця в загальному брендингу компанії / Р.І. Васьків // Науковий вісник НЛТУ України. – 2014. – Вип. 24.6. – C. 169-175. 24. Власенко О. Новітні підходи до створення нового бренда та виведення його на ринок / О. Власенко // Проблеми науки. − 2007. − № 2. − С. 39-42. 15. Гаркавенко С.С. Маркетинг / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002. – 712 с. 25. Гевко О. Етапи розроблення стратегії брендингу / О. Гевко // Галицький економічний вісник. – 2011. – № 1(30). – С. 185-197. 26. Годин А. М. Брендинг: Учебное пособие / А.М. Годин, А.А. Дмитриев, И.Б. Бабленков. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К°», 2004. – 364 с. 27. Голидьбіна А.В. Особливості сучасного ринку ІТ-послуг та специфіка просування на ньому / А.В. Голидьбіна, Н.В. Язвінська // Економічний вісник НТУУ «КПІ». – 2017. – № 14. – С. 1-13. 28. Дженстер П. Анализ сильных и слабых сторон компании: определение стратегических возможностей / П. Дженстер, Д.Хасси.; [пер. с англ.]. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2004 – 368 с. 29. Діброва Т.Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика: навч. посібник. / Т.Г. Діброва. – К.: «Видавничій дім «Професіонал», 2009. – 320 с. 30. Дідківська Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі / Л. Дідківська // Маркетинг в Україні. – 2007. – № 2. – С. 30-35. 23. 31. Ефремов В.С. Стратегия бизнеса. Концепции и методы планирования: учебн. пособие / В.С. Єфремов. – М.: Финпресс, 1998. – 192 с. 32. Єрмолаєва Л. Схематичне зображення створення бренда, управління бренда та оцінки капіталу бренда [Електронний ресурс] / Л. Єрмолаєва // Європейський університет. − Режим доступу: https://goo.gl/kksv5S. 33. Каюмова В.В. Життєвий цикл бренду [Електронний ресурс] / В.В. Каюмова, К.А. Фоменко // Наукове товариство Івана Кушніра. – 2017. – Режим доступу: http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=70517. 34. Клименко Н. Г. Єдина державна система цивільного захисту: складові, завдання та режими функціонування / Н. Г. Клименко // Інвестиції: практика та досвід. – 2015. – № 3. – С. 95-100. 35. Комарова Ю.В. Идентификация понятий и различий жизненных циклов товара и бренда [Електронний ресурс] / Ю.В. Комарова // Научноинновационный центр. – 2017. – Режим доступу: https://goo.gl/zNRG8L. 36. Королюк Н.Я. Правовий захист брендів в Україні та світі [Електронний ресурс] / Н.Я. Королюк // Ефективна економіка. – 2015. – № 8. – Режим доступу: https://goo.gl/9JjpjX. 37. Кох Р. Стратегия. Как создавать и использовать эффективную стратегию / Р. Кох. – [2-е изд.]. – СПб.: Питер, 2003. – 320 с. 38. Кошкарьова Є.Л. Cучасні тенденції світового ринку ІТ-аутсорсингу / Є. Л. Кошкарьова // Серія «Економічна». – 2016. – № 91. – С. 153-161. 39. Крайнюченко О.Ф. Етапи процесу створення та розвитку бренда: формування ДНК бренда / О.Ф. Крайнюченко // Strategiczne pytania światowej nauki.– 2014. – № 3. – С. 5-7. 40. Кулинич О. О. Напрями розвитку ІКТ-сфери у забезпеченні належного рівня конкурентоспроможності на міжнародному ринку ІТ-послуг [Електронний ресурс] / О.О. Кулинич, С. В. Войтко. // Економіка. Управління. Інновації. – 2014. – № 1. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/eui_2014_1_60.pdf. 41. Малинка О. «ДНК» бренда як система збереження, відтворення і передачі інформації до споживача та її концептуальна модель / О. Малинка // Маркетинг в Україні. − 2006. − № 1 (35). − С. 34-38. 42. Махнуша С.М. Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку / С.М. Махнуша, О.В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – Т. 2, № 3. – С. 143-150. 43. Нильсон Т. Конкурентный брендинг / Т. Нильсон.; [пер. с англ.]. – СПб.: Питер, 2003. – 208 с. 44. Оберемчук В.Ф. Стратегія розвитку бренду роботодавця як складова бізнес-стратегії підприємства / В.Ф. Оберемчук // Вісник Кам'янецьПодільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. – 2015. – Вип. 10. – С. 205-209. 45. Огилви Д. Огилви о рекламе / Д. Огилви. – М.: Издательство Эксмо, 2003. – 302 с. 46. Ониськів В.О. Вдосконалення елементів системного підходу щодо просування нової марки товару згідно із залежністю «ціна-якість» товару / В.О. Ониськів // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 2. – С. 37-47. 47. Панкрухин А.П. Маркетинг территорий / А.П. Панкрухин. – [2-е изд., доп.]. – СПб.: Питер, 2006. – 416 с. 48. Пиріг С. О. Інформаційні технології та їх використання на підприємствах України / С. О. Пиріг, О. А. Нужна // Економічний форум. – 2014. – № 3. – С. 190-195. 49. Примак Т.О. PR для менеджерів і маркетологів: підручник / Т.О. Примак. – К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 202 с. 42. Приходько Д.О. Модифікація життєвого циклу бренду / Д.О. Приходько // Культура народов Причерноморья. – 2013. – № 258. – С. 11-14. 50. Кошкарьова Є.Л. Cучасні тенденції світового ринку ІТ-аутсорсингу / Є. Л. Кошкарьова // Серія «Економічна». – 2016. – № 91. – С. 153-161. 51. Information Services Group. 3Q 2017 Global ISG Index [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://goo.gl/MeJ4D1. 52. Портер М. Конкурентное преимущество: как достичь высокого результата и обеспечить его устойчивость / Майкл Портер; Пер. с англ. – М.: Альпина Бизнес, 2008. – 715 с.
References: 1. Marty Neumeier. The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design Paperback. – Berkeley, CA: New Riders, 2005. — 194 p. 2. Rita Clifton [et al.]. The Economist: Brands and branding. London:Profile Book Ltd, 2003. — 256 p. 3. Robin Landa. Graphic Design Solutions. — Boston, MA: Wadsworth Publishing, 2014. — 409 p.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:124 — системний аналіз

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Antoniuk_D_2020.pdfдипломна робота Антонюк Д.О.2,11 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
avtoref_Antoniuk_D_2020.pdfавтореферат Антонюк Д.О.416,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора