Browsing by Author Krause, Olga

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 29  next >
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
ArticleNov-202123-Sep-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингуКраузе, Ольга; Піняк, Ірина; Krause, Olga; Pinyak, Iryna
Article22-May-201822-Feb-2019Дослідження ринку автомобілебудівної промисловості китаюКраузе, Ольга Ігорівна; Мащак, Анастасія Петрівна; Krause, Olga; Mashchak, Anastasia
Article202119-Apr-2021Дослідження та формування механізму продажуГолда, Надія Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Golda, Nadiya; Burlitska, Oksana; Krause, Olga
Article5-Sep-202314-Oct-2023Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерціїКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract15-Dec-20222-Jan-2023Діджиталізація як складова конкурентоспроможності бізнесуКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article20-Feb-20241-May-2024Економічний аналіз та контроль кризових явищ у діяльності підприємствКраузе, Ольга Ігорівна; Синькевич, Надія Іванівна; Юрик, Наталія Євгенівна; Krause, Olga; Synkevych, Nadia; Yuryk, Natalia
Article24-Apr-20236-Jun-2023Економічний аналіз: перспективи розвитку в умовах діджиталізації економікиСинькевич, Надія Іванівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Synkevych, Nadia; Krause, Olga
Article19-Dec-202327-Jan-2024Економічні та соціальні передумови розвитку системи закладів охорони здоров’я Тернопільської областіКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Article19-May-201521-Jan-2016Звук, музика і звукові ефекти в рекламіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Book Chapter20218-Jun-2021Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності промислового підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Міщук, Оксана Іванівна; Krause, Olga; Mishchuk, Oksana
Article30-Jan-20179-Mar-2017Маркетингові дослідження поведінки споживачаКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Other18-May-20117-Jun-2011Маркетингові технології формування попиту і стимулювання збутуКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article27-Mar-201527-Jan-2016Методи прогнозування попиту на продукцію автомобілебудівної промисловостіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract8-Nov-201927-Nov-2019Моделювання поведінки організацій-споживачівКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article26-Apr-201624-May-2016Особливості дослідження попиту і пропозиціїКузик, Віталій; Краузе, Ольга Ігорівна; Cusick, Vitaliy; Krause, Olga
Conference Abstract23-Nov-202228-Dec-2022Розвиток маркетингового потенціалу і його роль у підвищенні ефективності діяльності підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Сташок, Ірина; Krause, Olga; Stashok, Iryna
Conference Abstract9-Nov-20186-Dec-2018Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Мозиль, Світлана; Krause, Olga; Mozil, Svetlana
Article26-Apr-201624-May-2016Розробка стратегії розвитку підприємства на основі конкурентних перевагМирон, Ірина; Краузе, Ольга Ігорівна; Irina, Myron; Krause, Olga
Conference Abstract19-May-202313-Jun-2023Соціальна відповідальність роботодавцівКраузе, Ольга Ігорівна; Рожко, Наталія; Krause, Olga; Rozhko, Nataliya
Article31-Jan-20186-Mar-2019Становлення та тенденції розвитку автомобілебудівної промисловості ПольщіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga